Thursday, April 28, 2011

- malunyerrr~ -


uhuhu..hari yg agak memalukan..uhuhu.. td pg my parent suh amik adik yg bru balik dr kedah.. tp bukan amik kt Stesen Bus Larkin..kt stesen bus pekan Tiram ni je..ehehe... "......... ibu : kamu nti amik adik kamu... Me : me?? ibu : bawak kete..amik kt Tiram je......Me : erk...org takut la bu... Ibu : practice!....Me : erk......yer la....."

s0..dgn pnuh cnfident..ku bwk kete..mula2..ok..reverse dr garage umah..kelua ke jalan besa...smooth je.. TIBE2...opss! kete dpn break mengejut..kt bukit lak tu..pe lg..hik2..aku pun break terkejut...and as expected.. dut..dut..dut...engin kete pun mati..alamak..! start.. masuk gear..asal x gerak2..cluth x tekan hbs kot!..wat lg skali... tekan cluth bagai nk rak..masuk gear 1..lpskn handbreak... aish~~! asal still x gerak2 lg ni.. adoi~ l0r..x start upenye..punyelah nebes gile~ tgh2 alam lak engin kete tu ley mati..alhmdulillah xde kete kt belakang..try dkt 3x start.msuk gear..tekan clutch hbs.. alhmdulillah gerak.....ok2....keep moving...

then..smpai 1 simpang 3 ni...tibe2 engin cam nk mati lg..alamak~ and kebetulan de satu kenderaan ni..de la 2,3 mamat.. knderaan diorg kt simpang..kire nk kelua ke jalan besa..ahahaha.. bole pulak btul2 dpn kenderaan diorg..engin kete ku cam terbenti2..ala2 hidup segan mati x mahu. malu gilerrr.. tepat2 kt dpn kenderaan diorg..kete aku terus cam nk mati.. ya Allah...dr aku terhegeh2 and wat malu diri sndiri, aku terus prking tepi jalan and terus engin kete mati. ahahahhahaha..diorg pelan2 lalu sebelah and senyum smpai telinga..msti diorg sakan gelakkn aku..huh! uhuhuhu.....uhai~ mencinye~!! ^__^v

adik2 aku yg ikut gelak je..ahahaha..mmg malu..tp biaq pi la..yg pentg aku da displayed P sebesar2 alam kt cermin kete dpn blakang..then...kereta ku terus bergerak and menyusur ke pakan tiram.ehehehhe.. smpai tiram..my bro yg bawak..hehehehhe....


                                      1:41pm, 29/04/2011

No comments:

Post a Comment